28 augusti 2013

28 Augusti

Livet börjar ordna upp sig igen. Ny bil är inhandlad och ny lägenhet är ordnad. 1:a November blir det flytt till mitt älskade Burträsk. Det tråkiga är väl att finbilen redan börjat krångla för oss. Batteriet vill inte riktigt vara med så det är väl bara att betala för ett nytt och se glad ut, inte vad jag känner för just nu!
Dessutom har jag och Robin tagit oss i kragen och planerat föräldraledigheten så efter flytten börjar jag jobba igen. Känns både kul och jobbigt. Vill ju vara hemma med min lilla bebis i minst 100 år till. Men vet att hon kommer att ha det bra hemma med pappa också även om dagarna kommer kännas långa utan min lilla prinsessa. Får väl se hur mycket jag kommer att få jobba också, vill ju jobba ihop mina dagar samtidigt som jag skulle vilja jobba så lite som möjligt.
En liten semestertripp till Norrköping och Mariestad är också inplanerad och jag ska äntligen efter månader av längtan få åka till ullared och shoppa loss.

Det mesta känns bara positivt nu och livet är på topp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar