01 augusti 2013

1 Augusti

Ett år äldre men fortfarande ingen ny bil. Vart är du kompis? Blivit snuvad på två bilar mitt framför ögonen inom loppet av två dagar, känns riktigt surt! Men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge som Robin alltid säger, så sant så.

Förra helgen slappade vi i Burträsk och övernattade i husvagnen från fredag till söndag. Riktigt skönt med lite avkoppling och få komma ur lägenheten lite. Hoppas vi snart hittar en ny, börjar känna mig lite less att bo här nu och dessutom börjar det bli lite trångt med alla leksaker osv. Vi spenderade dagarna två på långnäset, så härligt med sol och bad och värmen va nog i klass med en utlandsresa. Firade födelsedag med familjen, blev bjuden på pizza och tårta och lördagen blev jag bjuden på go´mat och bio av min älskling, riktigt mysigt. Fick fina presenter och en fin fin överraskning av min älskade sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar