07 juli 2013

Semester

Hemmkommen efter en minisemester till uppsala. Där jag va på min livs första rockkonsert. Faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Riktigt kul och bra. Undr tiden hade vi barnvakt och den här gången va det farmor och farfars tur att få agera barnvakt under några timmar och det gick bara bra även om det kändes jobbigt och tråkigt att lämna bort Elsa igen efter bara några dagar. Nu är hon bara våran för ett tag tror jag.
Vi hann även med shopping och besök på IKEA. Och i fredags åkte vi till Gröna Lund och åkte karuseller hela kvällen. På lördag eftermiddag påbötjade vi hemresan efter tre härliga nätter på hotell. Men måste ändå säga att det va skönt atg vakna upp i sin egen säng i morse.

Idag ska vi till boviken och se morbror Andreas spela beach fotboll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar