09 juli 2013

Tisdag

En välbehövlig hemmadag har vi idag, försöker få tillbaka lite rutiner. Märks på Elsa att hon tycker att det är skönt att vi är hemma igen. Nätterna är ännu inte riktigt vad dom brukade vara, vaknar hela tiden nu tycker jag, känns som man just hunnit somna när hon vaknar igen. Men det blir väl snart bättre det också igen hoppas jag.
Idag ble  förmiddagsluren 1,5 timme och det klagar jag inte på! Då orkade hon faktislt leka en hel timme sen också utan minsta gnäll, annars bruka det väl gå i ca 20 minuter. Hoppas det fortsätter så. Just nu serveras mellanmål och hoppas att hon somnar till det, känner mig alldeles för lat för att ge mig ut på en till promenad!

Ikväll blir det antingen träning för mig eller ett besök på barnenshus och kolla på bilbarnstolar och en ny spjälsäng. Våran fina svarta brio säng har gått sönder :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar