21 april 2012

25 dresses

Igår blev det fest! Roligt va det och jag vaknade faktiskt upp hyfsat pigg idag. Så idag har jag försökt att packa ner min garderob och rensat lite. Har än en gång kommit fram till att jag äger alldeles för mycket kläder och att hälften hade varit mer än tillräckligt. Men är man en shopaholic så är man.... men ändå så kan jag lova att jag inte ens har handlat hälften så mycket det senaste året som ett år innan det. Så nu kan jag knappast klassas som en shopaholic längre kära vänner!

Hitintills har jag hunnit fylla en stor ullaredsbag full med kläder och har fortfarande lite kvar att packa. Men det hoppas jag rymma i min resväska. Annars är det illa!

När jag stod där och packade ner mina kläder så slog det mig att jag under dom senaste två åren har börjat köpa väldigt mycket klänningar.... riktigt skönt och fint att ha på sig både till vardags och fest. Men dock så känns det som att jag kanske har köpt lite för många klänningar, räknade till att min klänningssamling nu bestod av hela TJUGOFEM!!!!! stycken klänningar. Känns inte riktigt bra. Fy skäms på mig!

Nu ska jag försöka slita min pojkvän från sitt älskade playstation och få med honom ut på en promenad mot pizzerian! Mums säger jag bara. Sen blir det hem och se nån bra film och gotta sig med lite godis. Imorgon blir det fortsatt packande och sen ett kvällspass på IVA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar