05 april 2012

Avundsjuk





Ja jag är så fruktansvärt avundsjuk på min familj som befinner sig i fjällen just nu!! Första året jag inte följer med och det känns rent ut sagt för jävligt att sitta här bland gräset och dom gröna träden när jag vet att dom har massa snö, lagom kallt, soligt, trevligt sällskap och massa skoteråkning, skidåkning, grillning, pimpling och massa massa mer kul. Har inte tänkt och befinna mig på hemmaplan ett endaste år till! Nej ett får räcka. Är nästan så att jag har lust att sätta mig på första bästa flyg och åka dit.


Men det är bara att härda.... Om tre veckor så befinner jag mig i alla fall 100 mil norrut, får väl hoppas att det finns lite snö kvar då så att jag åtmistonde kan ha lite snöbollskrig.

2 kommentarer:

  1. Jag kan spara snö i frysen åt dig annars <3 :)

    SvaraRadera
  2. Tack <3 men det är lugnt, helt plötsligt så börja snön vräka ner här nu!! Vad händer??

    SvaraRadera