15 april 2012

Fjorton dagar!

Det börjar närma sig nu... om två veckor vid den här tiden så befinner jag mig förhoppningsvis i västerbotten i alla fall. Och det känns riktigt bra samtidigt som det känns lite tråkigt också, att lämna allt som finns här. Lägenheten börjar kännas lite kall, tom och opersonlig nu när man börjat plocka ner en massa saker i lådor. Men desto roligare kommer det bli att få packa upp allt sen igen.

Idag har vi haft Robins familj här på besök och vi bjöd på kasslerknyten och ris. Det är ju bara så gott och jag skulle kunna äta det var och varannan dag tror jag.

Just nu sitter jag i soffan och slappar lite, väntar på att hockeyn ska dra igång. Och då måste bara Skellefteå vinna!! Annars blir jag riktigt riktigt ledsen.

Annars är det inte speciellt mycket som jag gör nu om dagarna. Går på arbetsförmedligens träffar, jobbar och packar och där emellan försöker jag få mig lite motion, äta och sova. Ja så händelserikt är mitt liv just nu. Fast i fredags va faktiskt jag och Robin iväg till Skövde och badade och lyxade till det med pizza på Alpina, för att få oss ett litet avbrott. Och det va välbehövligt. Nu drömmer jag mig bara bort till ett ännu längre avbrott på varmare breddgrader. Typ turkiet, grekland, thailand.... ja ta mig vart som helst är du snäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar