30 januari 2009

Edda

AIK vann :D jag lovar att de bara va för att jag va där och tittade, jag tror att dom bara har förlorat en gång när jag har varit där. Jag lyckas alltid fara på rätt matcher.









Huliganerna

Idag hade vi det väldigt slappt på skolan, 30 minuter historia då vi inte gjorde nått och sen studiebesök på hjälpmedelscentralen. Slutade kl 11 :) Sen for jag, Erica, Emilia och Jenny och badade på Edda. Lika roligt som vanligt...vi är som små barn när vi är där och plaskar omkring, köpte glass gjorde vi också :P

När jag kom hem med bussen och hittade min lillebror och hans kompis framför tv:n höll jag på att skratta ihjäl mig....
-Vad ser ni på då?
-JESUS! (Säger dom i kör)
-Va?
-Vi ser om Jesus (hur glada som helst)

Och sen kollar jag dit, typ världens äldsta film på engelska. Ofta två 9-åringar sitter och ser på de, har då aldrig hänt förut....men dom lär sig väl kanske nått hahah eller så inte eftersom att dom inte hinner läsa texten och frågar mig om inte jag kan säga vad dom säger, men så snäll va inte jag haha jag satte mig framför datorn iställe :)

Nu ska jag iväg på gympan och se när syrran spelar fotboll =) de är ju nattcupen. Synd att man är för gammal för att få vara med på den, men man får tagga för Nymeck nästa helg iställe =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar