27 januari 2009

Spring i benen

Ja idag har jag varit å Anderstorp hela dagen. Hade konsert för 8-åringarna, kanske inte den publik som man strävar efter att få spela för men dom verkade då väldigt glada och nöjda över de dom fick höra, typ karlsson på taket, madicken, mamma mia, star wars, the worrying kind osv. Dom va inte direkt duktiga på att klappa i takt heller, vi skrattade ett bra tag där..... de lät ganska roligt.

Ikväll har jag typ suttit och pluggat hela kvällen, har inte fastnat framför datorn eller tv:n, riktigt duktig har jag faktiskt varit=) Men jag tror ändå inte att de kommer att gå så bra på provet, jag suger verkligen på engelska. Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa, får väl chansa lite och hoppas att de blir rätt.

AIK förlorade med 0-1 =( såg inte matchen för att jag pluggade, men hade självklart hoppats på vinst. Men dom får väl lov att vinna nästa match iställe mot Brynäs på torsdag.

Har just smaskat i mig nybakta bullar och sockerkaka som mamma har gjort :P Nu blir de väl att sitta kvar framför datorn ett tag till sen är de bara att hoppa isäng så man inte missar bussen imorgon. Fick veta av Erica att vi inte har någon sjukvård imorgon, så då får man ju sluta lite tidigare =) Sen är de träning imorgon klockan fem, jag längtar. Känner att jag har massor med spring i benen som jag måste göra av med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar