29 januari 2009

Skratt skratt skratt......

Gud va skönt de va igår när man hade gjort bort provet, även om de inte gick direkt bra....jag gissade väl på de mesta. Man kände liksom hur all tyngd lyfte från axlarna =) men den lyckan varade inte länge. Redan lektionen efter säger våran lärare nått i stil med "just ja de har jag glömt att säga, nästa vecka ska vi ha ett nytt engelska prov. Den här gången är det oförberätt. ...Sen ska vi även ha ett prov i svenska, ni ska skriva en krönika....." YEES precis vad man önskar sig. Sen idag kom våran religionlärare på att vi ju måste ha prov på kristendomen innan vi åker till Rom också. Men de är bara att gilla läget och tänka positivt!

Nu till de positiva =) jag har typ skrattat hela dagen mycket tack vare Jenny, som vanligt ;) Men även tack vare en utlänning på busstationen också. Hon va typ hyperstressad och skrek typ till sitt stackars lilla barn, eller om man hellre vill se de så -pratade väldigt högt! Hon sa typ till sin son tio gånger att hon skulle ut och röka och att han skulle sitta var och leka.... men hon kom sig aldrig för att gå ut. Tillslut så gick hon till dörren, men då vände hon tvärt, hon kom fram till mig och Sandra och frågar om hon va snygg ;) "Ja du ser väl bra ut" och sen förklarar hon att hon hade trasig kjol och egentligen skulle ha högklackat och kavaj....hahahha asså vi höll på att dö. Sen kommer hon in igen efter knappt en minut och skriker åt pojken att hans pappa är här och att han måste skynda sig, hon sliter ut han i armarna och springer iväg....hahahhah asså alla där innne typ skrattade åt henne. Dessutom så bröt hon på nått annat språk också, vet inte riktigt vad men kanske ryska eller nått.

Näe nu måste jag skynda mig ska fara och köpa hockeybiljetter och sen hämta mamma och sen blir de att slänga i sig maten och sen iväg till stan på hockey =) hoppas att dom vinner!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar