23 januari 2009

Jag snubblade.....

Fredag den 23 (13): Jag snubblade ner för trappan, bröt fyra tår och fick en stor bula i pannan ala långben. Min alldeles egna (o)turdag vann jag även 10000 kronor på triss och hittade en tia fastklistrad med tugummi under stolen och fick en kyss av sopgubben.

- Ericas fantasi släpper lös

Hemma, ont i huvudet och inte gjort ett piss förutom nu när Erica räddar mig med hennes underbart roliga och fantastiska humor och sällskap. Dessutom har hon tagit med gottigott godis, så nu smaskar vi i oss de =)

Nån som vet vad man kan göra här i skogen? de är ju helt öde här!! De är för kallt för att plocka blåbär även om 17% av Sveriges yta består av blåbärsris. De vet tydligen Erica efter att ha suttit arlanda i 16 timmar.... hon har också lärt sig att de tar 33 minuter för en snöflinga att falla till marken. Då förstår man att man kan ha tråkigt..... vem behöver veta sånt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar