23 januari 2009

Raggarsväng

Ja som sagt var jag och Erica hade de som lite långtråkigt där ett tag, för vad finns det att göra här mitt i ödet?!?! men de dröjde inte allt för länge tills vi kom på att vi skulle ut på en raggarsväng ;) vi tog bilen och for ut och sladdade lite här och var i ödet. Vi åkte förbi ett visst hus också, bara för att kunna säga de till Jenny ;)

Sen såg vi några killar som va och trixade med skidorna i mejeribacken och då kom vi på att vi skulle åka madrass, så vi for hem och hämtade madrasserna. Angelica va bara tvungen att följa med när vi sa att de va några killar i hennes ålder där ;) hahaha så hon fick också följa med.

Vi åkte väl kanske inte så mycke, de va ju ganska jobbigt att gå upp för den branta backen. Höjdpunkten va nog när Erica åkte i hoppet som vi hade byggt. Hon plogade vägen med fötterna och förstörde hoppet innnan hon han flyga....fast de roliga va ljudet som kom av smällen när hennes fötter for igenom hoppet, de va som hämtat ur en film.

Imorgon är det maskerad som gäller :) Amanda fyller 19. Vet inte riktigt vad jag ska vara, men jag tror nog att jag blir ett litet troll.

1 kommentar: