26 januari 2009

Måndag

Jaha då va de måndag igen. Hade de ganska skönt på skolan idag, slutade kring ett men sen stannade vi kvar och skulle fixa vårat projektarbete, men då va inte lärarn där så då gick inte de. Men jag skrev loggboken iställe och fick ta halv trean hem =) Så nu är man hemma, ska väl snart äta och sen blir de fotbollsträning.

Gick inte direkt nå bra att plugga igår, konstigt för att vara mig? näe inte de minsta. Men jag får väl försöka konsentrera mig lite bättre ikväll efter träningen för till på onsdag måste jag kunna all dom 103 glosorna eller va de nu va+grammatiken, hatar verkligen engelska!

Igår när jag hade pluggat ett tag hamnade jag framför datorn och såg Twilight iställe, den va faktiskt riktigt bra precis som alla säger. Ångrar inte att jag såg den, man måste ju få vila nån gång också ;P

Imorgon ska jag ha konsert för småbarnen ;) vi ska vara på a-torp hela dan, får väl se om man träffar nått trevligt folk där.

Näe nu ska jag gå och äta så att jag hinner smälta maten innan träningen, bara en timme kvar =) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar