28 juli 2009

De är ingen vanlg dag.....

.....nej för det är min födelsedag, HURRA HURRA HURRA =)
19 år, oj vad man börjar bli gammal.

Nu sitter jag här i mörkret nere i källaren och väntar på att mamma ska komma hem med en ny säkring, hoppas att de inte dröjer alllt för länge...

Sen ska mormor komma hit och fika lite och ikväll skulle jag tydligen hålla mig hemma;) Erica och Jenny kommer hit=)

Jag har då haft det bra nere i örebro och norrköping och överallt där jag har hunnit vara. Och resan hem gick väl ganska bra. Eller jag fick irra omkring på arlanda ett tag innan jag kom till rätt terminal och sen blev jag fast i en liten håla i några timmar, där hela hammarbys damlag kom och störde mig och nog skulle dom följa med samma flyg som mig också och tränaren måste då tvärt ha trott att jag tillhörde laget:O han börja då prata med mig, men sen måste han ha insett att jag va nån annan:P Flygrädda va då endel också hon jag satt breve häll krampaktigt i stolen och trodde typ att vi skulle krascha vilken sekund som helst. Men vi överlevde allihop=)

Nu har mormor kommit så de är väl bäst att man går och bjuder på lite tårta då=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar