08 juli 2009

Flashback

Så skönt att få vara ledig en dag och inte göra nånting=) jag har bara varit hemma och tagit det lungt. Och imorgon börjar jag inte förrän fyra, så då får man sovmorgon imorgon också och de lär behövas, imorse vaknade jag inte förrän klockan va tolv. Så nu känner jag mig ganska pigg. Kan väl kasnke bero på att jag va ute och sprang för bara en liten stund sen också.

Fick studentkatalogen idag och jag fick lite flashbacks när jag bläddrade lite i den och oj vad jag saknar klassen, även om jag inte trodde att jag skulle göra de på ett bra tag. Men de va inte bara klassen som gjorde att jag började längta tillbaka, jag vill ha en repris på studentveckan!! men jag antar att det är omöjligt...... Jag får nöja mig med att titta på bilder och minnas tillbaka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar