05 juli 2009

Grymt rolig helg!!!

Tänkte att jag kanske borde säga att jag lever iaf. Jag har haft fullt upp den senaste veckan och dessutom har det ju varit kanonväder så jag har inte suttit breve datorn nått. Men nu tänkte jag att de va på tiden att sätta sig ner ett tag. Jag håller på att ladda in en massa bilder, har inte gjort det på en evighet. Så när jag får lite att göra nån dag så ska jag lägga upp lite bilder tänkte jag=) när nu den dagen ska komma???

Jag har haft en grymt rolig helg i helgen, i klass med studenten måste de ju vara=) Jag som aldrig har varit på stadsfesten tidigare måste ju ha missat hur mycket som helst:P men de är ju inte fy skam att vara i piteå och spela fotboll heller :D

Men nu har jag i alla fall gjort premiär på stadsfesten och aldrig hade jag kunnat tro att det skulle bli så här roligt =D Jag va där både fredag och lördag. Har ätit en massa god mat, åkt karuseller och sätt en massa artister. Vem vet ni kanske såg mig på tv när jag stog och skrek när det va direktsänt tomas ledin på fredagskvällen;) haha

Man hann med att träffa en massa roliga människor också=) typ hella klassen på en gång, de va inte dåligt de;) och Victor du är min och Ericas bästis :)

Gårdagen va roligare än fredagen och vi va där redan på dan och laddade upp med johan palm och kevin borg ;) lite avis jenny blev när vi träffade på johan palm breve öltälten sen på kvällen också hahah vi tog kort så klart;) Hahaha lördagen va inte direkt så nykter tror jag och erica va till och med nära på att hoppa bungy-jump!! då spårar de måste jag säga. Vi stog längst fram och skrek oss hesa till lena och orup och efter de spårade det ännu mer och sista anhalten vad jag kan minnas för kvällen va öltälten och även där körde vi på stenhårt och skrek oss ännu hesare så idag har jag typ ingen röst kvar!

Och efter två dagar på stadsfesten så känner man sig lagomt mör.... men imorgon är det bara att vara på jobbet kvart i sju igen, pigg och glad. så det är väl kanske bäst att man går och lägger sig snart annars lär man väl försova sig.

Som sagt var, bilder kommer senare=) Ha det så bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar