20 juli 2009

Semester

Jag överlevde att jobba 8 dagar i sträck, men nu när jag ska vara ledig så lär jag väl känna hur slut både hjärna och kropp är efter allt jobb.... de har inte direkt varit lungt på jobbet heller.
Men nu har jag bara positiva saker att se framemot =) På bara två timmar så ska jag vara på tåget som går mot Örebro och sen blir det nästan en hel veckas semester innan man ska tillbaka till jobbet och då är det bara halvtid som gäller, så då får man lite mer fritid. Imorgon lär de bli skara sommarland (om vädret tillåter) och sen blir det spökvandring!!! hahaha lite avis Erica och Jenny ska bli nu va ;) Sen blir det massa sol och bad och bara slappa, shoppa lite och sen ska vi på ikea nån stans också=)
Bara 8 dagar kvar tills man fyller 19 också....hur har jag hunnit bli så gammal? Jag som hade tänkt och stanna där kring 22 resten av livet, men om de fortsätter i den här takten så kommer de inte att fungera:P
Sen har jag och Erica betalat hela våran utlandsresa idag och det är bara en månad kvar tills vi åker=) jag längtar hur mycke som helst just nu.

Hotellet som vi ska bo på i Grekland=)

1 kommentar:

  1. Hej Madde

    Vad fin sida Du har.

    Kul att Du kommer och hälsar på hos oss.

    Farfar

    SvaraRadera