15 juli 2009

Vad gör man inte för pengarna?

Jag är mitt uppe i min hårdaste jobbarvecka på hela sommaren jag ska jobba 8 dagar i rad och efter de lär jag vara helt slut. Men vad gör man inte för pengarna? Fast mina pengar lär väl försvinna när jag ska fara utomlands 2 veckor, 21 agusti bär det av mot varmare breddgrader :D 1 vecka i Marmaris och 1 vecka i Rhodos, jag sitter här och kollar runt lite på bilder och barer i Grekland, de är nog trots allt dit jag längtar mer=) Jag och Erica kommer nog behöva sova igen oss en vecka när vi kommer hem igen, annars hinner vi inte med allt där:P

http://http://partyresor.net/grekland/rhodos



Redan på måndag så tänkte jag ta lite semester=) de blir att ta nattåget till örebro på måndag kväll och sen skara sommarland på tisdag med familjen;) Sen blir det väl några nätter i södra sverige innan vi sakta men säkert rullar hemmåt igen. Jag känner mig lite konstig som väljer att fara dit iställe för PDOL, men jag är ju så familjekär av mig ;) Tur att jag har många jag kan bråka med.

Jag har även hunnit med att deppa lite för allt roligt som jag missar i helgen bara för att jag ska jobba..... Det är ju trästocks och sen blev jag bjuden på fest hos Jenny, sen är det lagfest med BIK på fredag också och inget av det kan jag fara på =( Men jag får väl trösta mig med att det kommer fler=)



På fredag bär det i alla fall av till stan då jag och erica ska fixa det sista inför resan, jag får se fram emot det istället=)


Inte de nyktraste jag har varit med om, men roligt hade vi iallafall=)

1 kommentar:

  1. Hahaha alltså jag diggar den där bilden!
    Jag längtar till turk/grekland! :D

    SvaraRadera