24 juli 2009

Kidnappad

Tågresan va rätt så dryg, men jag kom fram tillslut. Även om de va två timmar senare än vad jag hade tänkt.

På tisdagen for vi in till stan och fick oss en liten rundvandring på örebro slott, med teater och allt och de va faktiskt ganska bra. Det blev ingen spökvandring, eftersom att dom bara hade de på fredagar och lördagar=( På kvällen blev det iställe bad på Djungelbadet ;)

Sen på onsdagen så for vi iväg till skara på sommarlandet och det va inte alls som jag haade tänkt att det skulle vara, inte lika stort och så... men de va roligt i alla fall, även om man fick spendera mesta delen av dagen i köööööö, hur långa köer som helst va det.

Sen blev det torsdag och vi skulle fara på stan, men innan vi hann få oss iväg så dök farfar helt plötsligt upp på campingen och kidnappade mig. Så nu sitter jag här i Svärtinge utanför Norrköping och har det mysigt i stugan. Inget kanonväder, men de blir nog att bada lite i poolen idag också tror jag.
Sen blir det att ta flyget hem på söndag, mycke bättre än att sitta i bilen alla dessa mil hem=)

Ha det så bra nu. Pussilulll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar