21 november 2012

Baka baka liten kaka

Veckorna och dagarna går så fruktansvärt fort nu och jag vet inte vad jag ska göra för att dom ska sakta ner? Tycker att dom borde gå sakta då jag ofta bara är hemma om dagarna och faktiskt inte jobbar. Men nej dom bara flyger iväg. Kan det bero på att jag sover halva dagarna kanske? Men det är skönt och jag skulle nog kunna sova hela dagarna ibland också. Min kropp verkar behöva mycket vila och sömn nu och energin är inte på topp. Så jag passar på att vila upp mig medan jag kan.

Igår va vi och tränade och sen blev det en sväng till Burträsk för att se hockey. Och idag ska jag till arbetsförmedlingen och matchas mot jobb igen, känns så ovärt att gå dit varje vecka för att alltid få samma svar när man är där. Blir så less på deras system borde finnas nån bättre lösning än att man ska måsta gå dit en gång i veckan sitta och vänta 45 minuter på att få prata med någon i två minuter, detta gör mig galen! Förra veckan blev jag så uppjagad så att det slutade med att när jag kom ut i bilen så kokade jag över och det hela slutade i tårar.... ja egentligen borde man väl bli så arg när man är där inne, men det har man inte riktigt mod till. Får hoppas att det går bättre idag.

Sen när jag kommer hem igen så blir det bullbak för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar