13 november 2012

Bebis bebis bebis

Ja det är ungefär det som snurrar runt i mina tankar nu för tiden. 

Idag har jag varit och simmat på edda med bästaste systeryster och Robin, blev även ett besök på relaxavdelningen, men det hade ju varit kul om dom kunde erbjuda nått lite mer där kanske än bara varm- och kallpool och bastu. Men skönt var det i alla fall.

Sen blev det fiskbullar till lunch och lite tv-tittande, innan jag återigen fastnade vid datorn! den är som en magnet nu för tiden, det går inte att slita sig loss. Och ändå så lyckas jag aldrig blogga... nej jag fastnar hela tiden på en massa bebissidor av alla dess slag. Det är bloggar, kläder, leksaker, skötväskor och en massa andra bebissaker. Och pengarna bara flyger ur mina händer! Igår blev ett babynest äntligen besällt, till ett riktigt bra pris dessutom! Och idag har det blivit beställt lite kläder (också till ett riktigt bra priser) så snart är nog garderoben för den första tiden komplett.

Nu blir det att försöka tillaga någon slags middag innan vi ska börja bege oss mot skellefteå kraft arena för att se AIK (förhoppningsvis) krossa Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar