16 november 2012

Bio

Har spenderat ännu en natt på jobbet och för första gången på länge så har jag faktiskt gått hemma och längtat efter att dom ska ringa från jobbet och fråga om jag vill jobba. Har inte ens spenderat en vecka hemma i ledighet då. Hur ska jag klara av att vara hemma sen med bebis i flera månader? Fast antar att det är lite annorlunda då. Ska faktiskt bli riktigt skönt med lite hemmatid. Speciellt en sommar i ledighetens tecken för första gången på 8 år! Oj vad gammal jag helt plötsligt lät nu, hemska tanke att man börjar bli gammal.

Helgen ska spenderas i biomörkret gånger två dessutom. Ska nu iväg och äta middag med syster, bror och Jessica innan vi slår oss ner i biosalongen och ser Oväntad vänskap. Och imorgon ska jag på bio med Erica och se sista twilight filmen, hört att den ska vara riktigt bra så det ska bli spännande att se vad som händer i sista filmen.

Nej nu iväg mot ICA och hämta ut ett paket :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar