28 november 2012

Shoppaholic

Bulbaket igår gick betydligt bättre än förra gången och bullarna blev till och med ätbara, ett steg i rätt riktning. Men dock så blev dom brända i botten.... ja alltid ska det vara något som går fel.

Idag har jag återigen varit på arbetsförmedlingen och denna gång ska jag söka jobb i Bjurholm, vart nu det ligger? visste inte hon på arbetsförmedlingen heller. Så det blir väl spännande?

Ikväll har jag torkat ur alla köksskåp och gjort lite bättre ordning där, så nu ryms även lite vällingflaskor och annat smått och gott. Har även spenderat tid med alla bebiskläder, har gjort en liten inventering för att se vad som eventuellt fattas och så. Men måste säga att vi nog hade mer bebiskläder än vad jag trodde och jag känner mig lite lurad av mig själv att vi redan har hunnit köpa så mycket, men lite småsaker finns det i alla fall kvar att köpa. Fast om ett år eller två kommer man väl att gå och klaga för att man hela tiden måste köpa nya istället. Fast jag är ju och kommer säkert för alltid att förbli en shoppaholic.

Imorgon blir det att tvätta upp påsen med alla kläder, sängkläder och annat. Så är det gjort.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling och bara ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon bitti blir det uppstigning tidigt för att få frillan fixad. På fredag ska vi nämligen till The Studio och vara modell för en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar