04 november 2012

Firanden

Oj oj vad dålig jag är på det här med att blogga.... nu igen. Men det kommer väl ett inlägg nu och då, när jag har tid och lust.

Helgen har varit fullspäckad. Igår va vi på 80-års kalas i tavelsjö och träffade släkten på Tobbes sida. Idag vaknade jag upp med blåmärken efter det hårda firandet. Men kul hade vi!
Idag har vi fortsatt firandet, men idag firade vi Stina, Göran, Mari, Tobbe och Mamma så klart som fyller år idag. Det hela började med bowling och gissa vad, jag vann faktiskt på min bana i alla fall. Sen blev det smörgåstårta hemma hos oss 14 pers i våran mysiga lilla tvåa, varmt och mysigt. Så passade vi även på att ta det obligatoriska julkortet.

Sen när alla hade åkt hem så slog jag och Robin slag i saken och bokade våran traditionella hotellvistelse som äger rum i December för tredje året i rad. En sista mysig och lugn helg bara vi två. Första året befann vi oss i Stockholm, andra året blev det Göteborg och nu blir det Luleå. Längtar ska bli så mysigt att åka iväg och bo på hotell en sista gång innan bebisen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar