02 april 2009

Fullt upp

Just nu sitter jag på skolan och ska nog snart försöka lämna datorn för att försöka plugga åtminstone lite inför historia provet som jag måste göra idag..... och jag har knappt pluggat nått än, känner att jag inte kan nått och alla säger att de va ett jättesvårt och stort prov :S men jag har verkligen inte hunnit plugga, för jag fick veta att jag skulle göra de i tisdags och då va de inventering på ICA Maxi, så då hann jag inte plugga och igår så va de träning på guldvallen och jag skulle köra och de va ingen som ville byta med mig, så de va ju bara att fara på den också, och nu är de torsdag och nu måste de göras :S
Men de får väl gå som de går, även om de skulle vara bra om jag fick bra på de här provet då kanske man kunde få ett någorlunda bra betyg iaf? men, men nu är deju som de är.

Annars har jag de ganska fullt upp nu, APU hela tiden känns de som och sen har jag två konserter, dommarcupen oh en match i luleå i helgen, vet inte riktigt hur man ska hinna med?? Blir nog att skippa nått, annars går de ju inte....

Näe nu måste jag ta oc plugga lite och sen får man väl hoppas att de går vägen iaf, även om de inte känns som om att de kommer att göra de :S

1 kommentar:

  1. Skulle du vara med i både dommarcupen och svenska cupen? det låter lite skumt tycker jag..

    SvaraRadera