07 april 2009

Magsjuka

Roligt värre när man kommer till jobbet och de sitter en lapp på dörren där de står MAGSJUKA.... fast jag tycker att jag har gjort bort min del för i den här gången och jag hoppas verkligen att jag slipper de. Fick stoppa i mig nått konstigt blått pulver typ som tydligen ska förebygga magsjukan. Sen va jag aldrig direkt i kontakt med patienten som har magsjuka, så de känns ju ganska så säkert ändå. Jag vill ju inte bli sjuk lagom till påsklovet.... längtar till fjällen, så härligt att bara vara i backen, på isen eller på fjället hela dagarna :) de ska bli så skönt.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt och ställa väckaren rätt!!! jag hade tydligen ställt in den så att den bara skulle blinka i morse och de vakanr då inte jag av :P så jag tror jag ska ha lite ljud imorgon också, så jag slipper vakan en kvart före bussen går.

Nu ska jag snart ut på en liten löparrunda, känns som att jag ligger efter en del i träningen nu när jag har apu och inte kan vara med jämt.... så de är ju bara att börja ta tag i löpningen åtminstonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar