27 april 2009

Redan måndag igen

Varför går alltid helgerna så fort? Man hinner ju knappt känna att de faktiskt är helg. I fredags så va jag så trött så jag gjorde typ ingenting när jag kom hem efter att ha jobbat, satt bara framför tv:n hela kvällen, man blir ganska slut av att jobba faktiskt och speciellt när man måste stiga upp ferm varje morgon för att kunna börja jobba kl. 7.
Och Igår när de va så fint väder så fick man då inte vara ute och njuta av solen, näe då skulle man iväg och jobba på en simtävling iställe.... Visst de är ju roligt att döma och sånt, men de tar ju hela dan och man hinner inte göra nått annat!

Imorgon så är de nationella och jag har inte ens haft en tanke på att plugga, men de är nog bäst att man kanske tar sig i kragen och läser lite engelska texter nu innan man ska börja jobba.

Skönt att man i alla fall fick lite sovmorgon idag, jag börjar kl.14. Nu sitter jag i Jessicas lägenhet i stan, sen ska jag på skolan och äta och sen till skolsköterskan och be henne kolla på foten som fortfarande inte känns bra. Sen ska jag även hinna med att fara till tandregleringen och fixa tandställningen, den har nämligen lossnat på ett ställe nu igen, jag tycker den gör de mest hela tiden..... men snart så åker den ut :) nedräkningen har börjat, den 19 maj ryker den :D

Igår var även Astrid och Emil och hälsade på en liten stund =) Astrid skulle nämligen meddela den glada nyheten att hon cyklade utan stödhjul, de va så roligt att se hur hon riktigt sken som en sol av stolthet och glädje :) sen fick dom ju hoppa av sig lite på studsmattan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar