06 april 2009

Helgen

Helgen bara försvann och jag han knappt tänka att de va helg. Har haft fullt upp....
Fredag blev de bio :D roligt även om de inte riktigt blev som de va tänkt från början.

Lördag blev de domarcupen och ingen sovmorgo då heller, samling halv åtta :S vi var nära att gå till semifinal, men de sket sig dopm sista fem minutrarna mot bureå, matchen slutade 1-1 vilket innebar att bureå gick vidare eftersom att dom vann mot ljusvattnet och vi spelade oavgjort mot dom också 1-1, men van efter 38!!!! straffar, jag har aldrig varit med om att lägga så många straffar på en match, men jämt och roligt va de :)

Sen va de bara att skynda sig hem för de va konsert i kyrkan här i burträsks och de gick ju bara bra, även om jag va nära att somna där ett tag. Jag va rätt så slut...

Söndag va jag och åkte i liabacken soligt, fint och blött!! Sen va de samma konsert igen, fast då va de i landskyrkan och jag va väl aningens piggare då, men de va ändå lite slitsamt. Jag måste då bara säga de, de är en sjuk känsla när man får rysningar när man hör sin egen orkester spela och när man dessutom själv sitter där och är en del av de som man får rysningar av :S men mycke va nog tack vare Majas fina sång :)

Och idag har jag varit på APU igen, fick vara på uppvaket idag och de gick ju finfint :) fick ta lite prover och sånt.... blev lite panik när en gubbe bara tappade trycket och knappt hade nån puls, men de löste sig tillslut efter en hel del olika läkemedel och med huvudet ner och fötterna upp, annars har de bara varit lungt idag.

Snart är de bara att gå och lägga sig igen, måste upp fem imorgon :S

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar