10 april 2009

Kittelfjäll


Nu är de inte alls länge kvar innan de bär av till fjällen, undra bara vad man ska hitta på alla dom där timmarna i bilen om man inte kan sova? De tar ju ett bra tag att åka ända till Kittelfjäll, mend de ska nog gå bra som vanligt.
Idag har jag bara ängnat mig åt att städa och packa hela dagen och de ser då inte ut som om att de finns nån risk för att vi varken ska svälta eller frys ihjäl :P de följer med hur mycke som helst. Nu är de bara att hoppas på att de blir soligt och int och inte allt för slaskigt väder, inte för kallt heller för den delen, men de ser inte ut att vara nån större risk för de.

Bara jag får sol så är jag nöjd =)

Nu kommer de nog att bli rätt så tomt här på bloggen tills jag kommer hem igen, får väl se om man kanske tar hjälp av mobilen och bloggar lite, men de är inte så säkert.....

Men hoppas att ni får ett trevligt påsklov i alla fall och att påskharen kommer med godis ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar