18 april 2009

Hemma =)

Då va jag hemma från fjällen igen jag har haft de hur bra som helst, jag är lagomt fräkning i ansikigt och bränd på näsan ;) Vädret har för de mesta varit hur bra som helst och jag har varit ute nästan dygnet runt känns de som :) jag skulle kunna stanna en vecka till också.

De va tänkt att vi skulle åka hem idag, men vi åkte redan igår eftersom att de blev mer eller mindre storm och hela stugan bara stog och skakade och när jag satt i bilen så kändes de som om att den skulle unna flyga iväg :S

Jag vet då inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men de blir väl kanske att vara ute ven idag för här är de ju snart sommar =) Våren är härlig som helst. . . . tils de bara blir slask överallt.

(jag ar inte hunnit ladda in några bilder än, men dom kommer senare)

Måste ju bara säga att jag kände mig väldigt duktignärjag först vaute hela dagarna och åkte slalom, skoter, fixkade och hade mig och att jag sen när vi kom tillbaka for ut och sprang och dessutom inte direkt på den planaste vägen, först 3 km utför, som kanske iof int låter så jobbigt men de blir de i längden när an hla tde måste springa ch hålla emot för att benen ska hinna med. Och sen dom väldigt långa 3 km rakt upp för backen, som jag aldrig trodde skulle ta slut . . . . med de gjorde dom tillslut=) träningsvärken va ganska rejäl efter de kan jag lova :P

Ut och njut av solen nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar