03 maj 2009

Sommar occh sol

Förlååt för den dåligga uppdateringen, men jag har inte riktigt känt att jag har haft tid, ork och lust att skriva i veckan.

Nu känns de som om att sommaren är här för att stanna och jag har suttit ute nu hela dagarna och bara njutit av solen :) Just nu sitter jag på altanen i bara bikini och riktigt njuter av värmen. Jag borde nog egentligen ta tag i uppgifterna som vi har fått från skolan och skulle göra under APU:n men jag fattar verkligen inte hur man ska skriva eller nått, för jag va inte på skolan när dom gick igenom de, så jag får väl fråga imorgon när man ska tillbaka till skolan igen, för nu är min tid på lassa över och jag saknr de redan, där skulle jag lungt kunna tänka mig att jobba=) Jag ska nog försöka hinna dit imorgon och bjuda på fika och fixa lite papper.

Ikväll ska jag iväg och se på våran match mot A-pojkarna, men jag kan tyvär inte spela ikväll.... min onda fot är inte bra än, även om de har blivit lite bättre, men än är de inte bra, om de inte hade blivit bättre till på onsdag så skulle jag fara på vårdcentralen igen och kasnke iväg och röntga. Men läkaren trodde att de skulle gå över, men att de skulle ta ett tag och sen måste jag typ börja med sjukgymnastik :S Han sa i alla fall att de va en krosskada på mjukdelarna i foten.
Jag har även blivit förkyld och allt pollen börjar göra sig påmint :S de är de som är de jobbiga med våren och sommaren, man får nästan aldrig känna sig frisk för att de är en massa gräs och björkar överallt :S men de är ju lika bra att man är ordentligt förkyld nu när jag ändå inte kan träna.

Nu ska jag sitta och steka lite till i solen och reta Angelica som står och skrapar färg på lekstugan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar