18 maj 2009

Sunny days

Jag älskar vädret, har ju varit soligt, varmt och skönt hela helgen och även idag=) sommaren är på G. Har suttit ute en stund i solen även idag när jag kom hem med bussen. Hade varit taskigt om inte Challan hade varit snäll och väckt mig när jag skulle av bussen och jag hade hamnat i Umeå iställe :P jag va väldigt trött måste jag säga, de har aldrig hänt att jag har blivit väckt av nån för att jag ska av eller att jag har åkt för långt, men nån gång ska ju vara den första också. Men tack Challan för att du väckte mig=)

Turkiet=)

I morse så va jag till Sjukgymnasten och kollade foten och fick ett träningsprogram som jag ska köra stenhårt så man kan börja sparka boll igen=) Sjukgymnasten kunde då som inte riktigt säga vad felet med min fot var, men de lät då inte som om att det va ledbandet som va av nu, hellre nån muskel och uttöjt ledband och en nerv som har fått sig en rejäl smäll den också. Men jag skulle få träna fotboll bara jag tog de lungt och kasnke skippade själva spelandet till att börja med. Men de är ju alltid nått, så på torsdag ska jag träna igen=)
Har varit iväg och simmat ikväll för att hålla igång lite och det känns att de va ett tag sen jag gjorde de:P mina ryggmuskler lär kännas imorgon. Idag kände jag riktigt hur mycke jag ångrara att jag slutade med simningen=( det är ju så skönt när man kan ta ut sig så mycke i bassängen, de finns inget bättre sätt att pressa sig till max än i en simbassäng och samtidigt är det så lungt och skkönt och man kan samla sina tankar. 100 längder blev de idag och många hundra till lär det bli innan dom stänger för sommaren=)

I veckan är det en kort, men intensiv vecka. Vi går ju bara skola till på onsdag och sen blir det långhelg=) På Onsdag ska jag iväg på Station och Balzac med Sandra och Erica, de blir skoj!!
Imorgon så fyller lillasyster år, så på torsdag blir det 11 års kalas och tårta :D
Och dessutom så ryker min tandställning imorgon :D gu vad skönt de ska bli och som jag har väntat=)
I morse när jag kom till skolan så fick jag veta en hemlis av Jenny också, Emilia är på BB=) Hahaha de va bara jag som fick veta de;) dom andra fick vänta nån timme till. Men jag har inte hört nått om att det är nån bebis som har kommit ut än så de är väl bara och fortsätta att vänta, men man är ju ganska van vid det här laget. Men lycka till Emilia och Micke och hoppas att bebben kommer snart, om den inte redan har gjort de utan att jag har fått veta nått=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar