15 maj 2009

100

Mitt 100 inlägg=)

Idag har har jag som sagt var varit iväg till umeå på norrlandsoperan och det var faktsískt betydligt roligare och mer lärorikt än vad jag trodde att det skulle vara. Har faktiskt haft ganska roligt idag, även om de känns endel i ryggen att man har spelat fiol hela dagen. Skulle ju inte sitta helt fel med lite massage.

Riktigt roligt att få pröva på hur det är att spela med dom riktiga proffsen också=) Kändes ganska bra att sitta breve en som riktigt kan sin sak hela dagen, så får man lära sig lite knep och så=) Lite hemskt blev de ju också när de just va jag som skulle sitta längst fram breve stämledaren, men samtidigt roligt. Alla som sitter bakom (vilket va en hel del idag) kollar ju på oss för att se stråk, rytm och sånna saker och jag är väl inte den bästa på de direkt :S Men som sagt var de va lärorikt.


Nu är de bara att peppa för dom två kommande konserterna också.....bertil berättatde att publiksiffran nog skulle vara kring 1000 stycken på nästa konsert och de är ju inte särskilt ofta man får vara med om en sån stor publik.
Bussresan påminde mig om resan till tyskland förra året och de va ju så roligt.... de är så härligt när man kan sitta och skratta åt nästan vad som helst och de lova jag att vi gjorde ;) "de tyck ja" HAHAHA ja ni lär ju inte fatta alla som läser, de måste ju bara upplevas =)

Sen är päronen i stockholm på mässa i helgen, så i helgen ska jag passa mina underbara syskon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar