08 maj 2009

Fråga

Tänkte att jag skulle kunna svara på en fråga som jag fick av någon, men det skulle ju vara lite roligare om man visste vem de va som skrev frågan så att man vet till vem man svarar och vilka de är som läser bloggen.

Anonym sa...
Vem tycker du är bäst i ditt lag, är du en av dem bästa?

Nej jag tycker inte att jag är en av dom bästa i laget, men jag spelar inte fotboll för att jag tycker att jag är bra på det eller för att jag vill bli en "framgångsrik stjärna"(eller hur man ska uttrycka det). Jag spelar fotboll för att jag tycker att det är roligt och ingenting annat, allt annat är bara ett stort pluss. Och på frågan om vem som jag tycker är bäst i mitt lag så kan jag faktiskt inte riktigt svara på den. Jag tycker att alla är bra på sitt eget sätt och varje enskild spelare är en del av helheten och jag vet inte riktigt vem jag tycker är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar