13 maj 2009

Klagostund

Idag va jag på vårdcentralen och kollade min fot igen, blev skickad vidare till röntgen.....och där fick man ju sitta och vänta ett tag som vanligt. Gick väl ändå ganska fort om man ska jämföra med när jag va där förra gången och skulle röntga handen och de tog typ tre timmar :S
Röntgen visade i alla fall att inget va brutet och läkaren sa att det är ledbandet som är skadat, de har gått av.... och nu blir det sjugymnasten som gäller framöver och ett tags vilande från all fotboll =( varför ska jag alltid bli skadad när säsongen är igång? kan man inte få bli det när de är uppehåll eller nått.

2003/2004? gjorde jag illa mig i handleden och den har jag problem med än idag :S Jag hade väl som inga problem med den när jag spelade fotboll, men däremot när jag simmade.
Jag tror de va 2005 Det fatastikska året som vi vann Piteå summer games=) men för mig resulterade det i en bruten tå redan första dagen, jag grinade mig igenom helgen och fyra veckor senare fick jag röntga- så jag kunde typ inte spela på hela sommaren eftersom att det tog flera månader innan de BÖRJADE läka.
2006 och 2007 tror jag nog att jag bara hade lite småskador, eller jag svimmade ju på plan när jag slog i huvet och ryggen, då blev jag väl borta ett tag.
Förra året så hade jag gips i flera veckor och efter de är man väl inte heller direkt i toppform.
Och nu ledbandet i foten, jag ger typ upp mitt trännande snart :S de är ju inte tänkt.

Nu måste jag börja med mitt pluggande :S Relgionsprov imorgon, Etik gånger 2, svenskatal även de gånger 2, skriva ett repotage, engelskatal..... ja ni ser ju hur roligt jag kommer att ha det den närmaste veckan :S Det är väl bara att ta sig i kragen och börja nån stans.

På fredag slipper jag då i alla fall skolan, jag ska nämligen till Umeå och spela fiol med proffsen på operan, de ni ;)

Näe nu är det slut på mitt klagande för den här gången, förlåt att det blev världens gnälligaste inlägg, men just nu vill jag bara skita i allt. Jag är dessutom så otroligt träningssugen och jag har spring i benen, vill bara träna just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar