13 maj 2009

Pluggis

Har ägnat i stort sett hela kvällen åt att mer eller mindre plugga, fast de känns ändå som om att jag inte har lärt mig nånting och som att jag har väldigt mycke kvar också :S

Jag har i alla fall lyckats skriva Etikuppguften färdigt, så de är ju skönt att kunna stryka det i alla fall. Sen har jag pluggat religion-buddhism, måste de verkligen finnas en massa olika relgioner? de skulle vara så mycke enklare annars :P Jag tänkte ett tag att jag inte skulle göra provet imorgon för man fick välja om man ville göra de imorgon eller nån annan vecka.....men sen påminde erica mig om en sak, att jag faktiskt inte skulle behöva få nå bra på det här provet för mitt betyg skulle ändå inte påverka mitt betyg=) så jag har läst igenom lite i boken, sen blir de väl att plugga lite på bussen imorgon bitti och sen får de gå som de går :)

Jag har dessutom hunnit med att ha ett väldigt trevligt samtal med erica på msn också ;)
HAHAHA undra vars vi får allt ifrån ;)

Imorgon har jag bestämt att jag ska iväg på badhuset och simma=) ska faktiskt bli skönt, de va ett tag sen. Det passar ju bra nu när jag inte kan belasta min fot så mycke också.

Undra nu bara när Emilias bebis har tänkt å visa sig? Hon har ju gått över fem dagar nu :S Vi får väl se till att motionera henne lite extra imorgon om hon kommer på skolan :)

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar