25 maj 2009

Bebben <3

Idag fick jag träffa lillpojken för första gången, så otroligt söt han är. Man bara smälter=)
Roligt att få träffa Emilia igen också, de va ju över en vecka sen sist.

Idag gjorde vi den sista rättningen på projektarbetet och de är så otroligt skönt, en sak mindre som man måste göra innan studenten.

Kvällen har bestått av träning och pluggning. Jag klarade faktiskt av att vara med hela träningen och det va ju roligt=) Även om jag inte direkt känner mig i så speciellt bra form just nu, konditionenen har åkt i botten igen, fast kanske inte så konstigt efter typ sex veckors vila.

Jag ska i alla fall spela match imorgon mot Nysätra, egentligen så har jag inte alls tid att spela match och jag tänkte att foten skulle få ta de lite lungt så jag sa först nej, men när det inte va någon annan som kunde heller och jag ändå kände att det kunde bli roligt så sa jag att jag kunde vara med och spela imorgon, jag är så spelsugen nu efter att ha varit borta så länge. Så det ska bli roligt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar