07 maj 2009

Ny bil

Har landat hemma efter fotbollsträningen och den gick inte alls bra, jag kunde inte anstränga mig ordentligt för att de värkte i min fot hela träningen :S Jag funderade faktiskt om jag skulle fara på träningen idag eller inte, jag har haft ont hela dan, fast samtidigt så gick de ju bra ända till slutet förra träningen..... men de hade nog faktiskt varit lika bra att stanna hemma och göra läxor iställe, de kändes inte som om att träningen gav ett skit. Blir väl att fara till vårdsentralen igen efter helgen om de inte blir bättre.

Inte kan man då spela i seripremiären på söndag heller med den här foten :( får väl se om man drar sig till stan och hejar i alla fall.

Och hör och häpna, Stisse har faktiskt skaffat sig en "ny" bil :O de trodde jag inte att han skulle göra i första taget.... automatlåda va de till och med :P

Näe nu är de snart dags för sängen.... måste sova så att jag kan hålla mig vaken imorgon på nationella. Jag är inte alls taggad, engelska är absolut en av mina svagare sidor och jag vet inte hur jag ska klara av det här? Jag behöver nog nån magisk kraft som hjälper mig igenom morgondagen.

Tänk att Emilia när som helst ska ha barn också =) bebisen kan ju komma när som helst, hon är ju beräknad till imorgon, så man får väl se när det blir dags, hela klassen väntar varje morgon med spänning=)

Pussilull

1 kommentar:

  1. Vem tycker du är bäst i ditt lag, är du en av dem bästa?

    SvaraRadera