24 maj 2009

Långhelg?

Långhelg har det varit, men de känns då inte:P Jag skulle vilja vara ledig betydligt längre. Veckan som kommer ser inte ut att bli särskilt rolig. Men nästa vecka så ser det desto bättre ut=) det är bara att se framåt. Bara 18 dagar kvar till studenten nu :D

Men lite saker har jag då hunnit göra i helgen. På fredag fick jag ett litet oväntat besök av Lowe som jag passade en kort stund, medan hans mamma och lillasyster for på vårdcentralen, Tilde har tydligen fått lunginflammation, så de va ju inte särskilt roligt. Men jag och Lowe han då leka ett tag, pang-pang och haj va det som gällde;) Han är så gullig när han pratar och har kvar vissa norska ord sen dom bodde i norge;)
Fredag och lördag va jag med Marcus <3 och vi tog det bara lungt och slappade. det kändes som om att det behövdes.
Lördag kväll va det konsert igen.... drygt som bara den va det också, två timmars gudstjänst för att få spela några få låtar :S Men samtidigt roligt med så stor publik, nästan 2000 personer va det =)
Det va lite trångt att komma sig utOch sen idag så sovde jag ända till klockan 12, fattar inte hur jag kan vara så trött? Sen efter lunchen så for jag och Angelica iväg till moromor där vi kastade in lite ved åt henne och fikade såklart=) 100 kronor fick vi också för att vi kastade in ved, inte dåligt=) Har försökt att skriva lite etik idag också, men de går inget vidare. Ett svenska tal skulle jag också behöva göra, men jag vet inte ens vad jag ska prata om? De blir nog att plugga lite mer nu.
Lillebror kom även hem från norge ikväll, där han har varit och fiskat med carina, lars-göran och fredrik. Direkt han kom hem så slängde han på sig fotbollskläderna och for iväg på match, han är verkligen en stjärna i laget måste jag säga :} jag är stolt över honom. 4-3 vann dom med mot morön och självklart va jag där och hejade;)
Tänk om dom kunde springa lika fort under matchen som dom gör efter matchen, när dom ska få fika;)
Imorgon ska jag på första fotbollsträningen på evigheter och då får jag väl se hur det går, hoppas att det går bra och att jag inte känner av foten allt för mycket.
(Förresten match mot Röbäck igår och 6-2 till BFF)


Ha det så bra så länge=)

1 kommentar: