31 maj 2009

Sommartider

Wilma

Angelica och jag

På kvällen firade vi farmor för att det är morsdag idag. Hon fick ett mestspö och en maskdosa....hahah hon fick sig ett gott skratt;)

Jag utanför edelvik, där vi va efter konfan igår.

Årets första dopp=) inte speciellt varmt.
Jesper hade som en lite rolig kommentar;) "snoppen blir typ trippel så liten när de är så kallt i vattnet" hahaha jag höll på att garva ihjäl mig ;)

Angelica och Andreas

En riktig sommarbild.

Tårta, mums=)

Angelica och Louise

På edelvik

Konfirmandgänget

Kompisgänget

Louise sjunger solo.


Angelica, Andreas och "lilla" jag=)

Bilderna säger väl endel om vad som riktigt har hänt i helgen. Riktigt varmt har det varit 30 grader, inte dåligt :D Och de är banne me jobbigt att sitta i kyrkan hela dagarna och inte känns de så roligt heller när det är så varmt ute. Jag kommer att vara en liten blekfis på studenten.... alla andra har legat ute och pressat i helgen och jag har suttit i kyrkan. Men vad gör man inte för sina systrar;)

Det känns som om att det kommer att bli en tidig kväll ikväll, känner mig helt slut efter helgen.

Nu ska jag iväg och hämta Andreas och Albin på fotbollsträningen.

Hoppas att ni har njutit av årets varmaste helg nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar