27 maj 2009

A walk in the wind

Redovisningar hela dagen idag och det är skönt att få göra bort dom=) och ikväll har jag varit riktigt duktig, har skrivit mitt svenskatal och påbörjat reportaget och ergonomin är färdig=) så j*vla skööönt. Nu känns det att skolan snart är över! Tagga studenten nu :D

Har till och med hunnit vara ute och gå ikväll, de blåste en hel del, men de va ändå skönt. Och de känns i benen att man hade match igår.... hahah är lite stel;) har haft ondare i foten idag också, men jag och jenny är ju ett team så vad gör man inte för att hålla ihop;)

Jag och Jenny hade de då så mysigt idag på skolan, vi intog ett vilorum och delade på sängen och somnade båda två;) hahaha riktigt mysigt.... fast jenny snarkar som vanligt:P

Och ikväll drar nio stycken ur klassen till grekland, så de lär bli ganska slappt en vecka framåt
nu:) Men de förkänar vi när vi är snälla och stannar på skolan.

Imorgon är det bara en lektion direkt på morgon och vi slutar 10, men jag vet inte om jag orkar fara för en lektion? och sen vänta på att få klippa mig efter 2.... de kändes extremt jobbigt, så de blir nog kanske att stanna hemma från skolan imorgon och bara fara och klippa sig. Vet inte hur jag ska klippa mig ens? får väl se vad de blir:)

1 kommentar:

  1. Vaddå är snälla och stannar på skolan? du är ju inte ens där din jävel ;-)

    SvaraRadera