21 april 2010

Cha cha bloggen

Haha som Angelica altid har börjat säga när man pratar med henne. Eller de låter snarare så här. "Cha cha siss" coolt eller? och sen avslutar hon alltid med "puss och kram älskar dig" haha har hon allvarligt börja sakna mig eller vad? hon har då aldrig varit så trevlig förut;) Men de är roligt.Ny dag och nya tag. Vet inte vad jag ska hitta på idag, men nått borde de väl finnas att göra? Ska ut och springa lite tänkte jag och sen skulle jag verkligen behöva städa lite också och ikväll så ska jag nog fara till Burträsk, om jag inte får för mig att stiga upp tidigt imorgon bitti och åka med bussen som går klockan 06.00! vilket inte är så stor risk. Kan jag inte bara få jobba en massa i stan istället så att jag slipper åka till Burträsk för att jobba hela tiden?

Ja jag hade ju lite saker som jag skulle göra i alla fall, men inte nått som är speciellt roligt. Får väl se om man kanske kan leta åt syrran som skulle in till stan idag och hitta på nått med henne kanske? Fast de beror ju på om jag är tillräckligt cool för att få visa mig med henne? jag är ju bara såååå PINSAM ibland!?

Kan ju också meddela att jag har bestämt mig hur jag ska göra med bilen, det blir inget köp nu, även om de verkligen va ett kanonerbjudande. Men jag tror jag ska vänta ett tag till med att köpa bil. Efter sommaren då kanske man ska slå till? Fast man vet ju aldrig med mig, helt plötsligt så äger jag en bil ändå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar