27 april 2010

Tvätt i massor


Hela förmiddagen tillbringade jag i tvättstugan. 4 timmar, hade inte så lite tvätt direkt. Och noga som jag är? strök jag ju tvätten också, eller inte allt, men en del och de tar ju sin lilla tid. Men nu är det gjort och nu hoppas jag att de dröjer ett tag innan jag måste upprepa samma procedur igen. Fast jag ska nog inte låta högen få växa bli så här stor igen, den var enorm.

Har hunnit med att jobba ynka 3 timmar idag också och samma visa blir det imorgon och på torsdag väntar dom älskade timmarna. Hela dan blir ju konstig av dom, men de är ändå jobb:)

Har även hunnit vara på träning ikväll och haft fotbollsmöte, betala räkningar och sånt roligt har jag också gjort, nu är de bara deklarationen kvar då. Va jobbigt de är att vara vuxen:( jag vill inte bli stor, undra om pippi kan trolla fram nått krumelurpiller åt mig så jag slipper de? ja man kan ju alltid hoppas.....

Nu är de snart dags att sova tror jag. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar