22 april 2010

Torsdag

Händelserik dag eller? nej inte direkt, den har bestått av 13 timmar jobb för min del och det känns i mina stackars fötter! Mina jobbarskor är på IVA så jag traskar omkring i foppatofflor, vilket mina fötter inte gillar:(
Har varit en lång dag som jag aldrig trodde skulle ta slut och de känns ju bra att man ska vara tillbaka på jobbet klockan sju imorgon bitti igen, eller hur va de nu? nej de känns inte så peppande. Men några skratt har jag ju åtminstone fått mig idag=) haha jag satt breve bordet och skrev lite saker och sen efter ett tag så säger en tant "Ååå vilken vacker handstil du har, den är ju så fin att du skulle kunna skriva direkt till kungen och be han ge dig en rollator. Eller du kanske redan har en?" sen kollar hon ut genom fönstret innan hon fortsätter "-Fast förresten de är så backigt här ute så de går nog inge bra med rollatorn, du åker nog bara omkull". Ser jag ut att behöva en rollator? :O haha men ja varför inte;)
Sen går det en stund då kommer nästa kommentar "Ååååå du är ju så duktig på att skriva så du skulle ju kunna skriva direkt till doktorn och få dig en riktigt bra undersökning. Och dom har ju så bra mediciner så om du bara ligger inne nån vecka så blir du nog frisk sen". HAHAHA asså nog för att jag kanske såg lite trött och slut ut, men ser jag verkligen så sjuk ut? hahaha jadu.... vågar jag mig tillbaka till jobbet igen?

De är sånt här som gör mitt jobb roligt! Man skulle ha skrivit upp alla kommentarer som man får:)

Annars har de väl inte hänt så mycke idag. Eller Andreas har opererat sig för typ 6:e gången! Hoppas de dröjer ett tag nu innan han behöver operera sig igen. Och gissa vem som va med på hans operation idag om inte självaste Victor Mattson i egen hög person;) hahah Andreas stora idol;) "han va cool"

Nej nu måste jag sova och vila fötterna lite innan det är dags igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar