23 april 2010

Tagga!




Bilder från gårdagens match mot A-pojkarna, som jag tyvärr missade, förlust med 3-1.

Oj vad skönt med helg! Imorgon är det match mot Jennys team som gäller :D tagga tagga tagga! annars har jag inga planer för helgen, så om de är nån som har lust att hitta på nått är det bara att slå en plingeling=)

Har jobbat hela dan idag och när jag kommer hem och kollar ut genom fönstret på gräsmattan vad tror ni möter mig? ni kan aldrig gissa. Nämligen grävmaskinen! Tobbe tyckte nämligen att det va lite väl mycke snö på gräsmattan och han vill ha sommar så han löste de hela med att ta hem grävmaskinen på lunchen. Så nu har han grävt fram halva gräsmattan i alla fall och i helgen blir det nog premiär för studsmattan igen:) Hahah själv tycker jag att de har gått lite väl långt när man tar hem grävmaskinen och gräver fram gräsmattan när de är typ en halvmeter snö kvar!

Nu ska jag ut och spela lite tennis och hoppa lite hopprep och sånt med Antè, riktiga vårkänslor säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar