20 april 2010

Japp så heter barnprogrammet som vi har medverkat i idag. Riktigt roligt va det! och den här dagen har verkligen bjudit på oväntade saker. Började med att jag kom till musikskolan och möttes av filmteam och programledare, inte fan visste jag att vi skulle medverka i nått barnprogram:O och än mindre att vi skulle spela in musik till en skiva som William, en lite pojke som rappar ska spela in. Men roligt va det ändå och nu vet man då hur det går till att spela in en skiva också och hur det är att stå framför kameran. Roligt att ha en kamera mitt i fejjan en mick just ovanför huvudet när man samtidigt ska försöka se glad ut och spela bra musik och vara i rätt vinkel och en massa annat.....mycke att tänka på samtidigt. Men lärorikt och roligt har det varit=)

Har även haft världens skrattanfall idag, jag vet inte vad som blev med mig. Börja likna Rhodos igen. De gick bara helt enkelt inte att sluta skratta och jag skrattade minst en halvtimme i sträck! Man får ju kramp i både magen, ryggen och ansiktet. De måste vara väldigt bra träning? Men ett gott skratt förlänger ju livet sägs det, så då måste ju jag få leva väldigt länge då:)

Sen har jag och Erica suttit framför tv:n och sett fotboll och käkat chirre och dirre, mumma. Dags för mig att sluta med sånt nu kanske? men de är ju sååå gott (A)

Nu väntar sängen och sen får jag se vad morgondagen har att erbjuda:) natti natti

Saknar dig älskling<3

1 kommentar: