26 april 2010

Måndag

Måndag igen och så va man tillbaka till verkligheten. Varför är helgerna så korta? Man hinner aldrig med allt som man vill göra. Tur att jag är ledig även idag, faktiskt ända fram till klockan 14 imorgon:)

Har hunnit med mycke i helgen, men tyvärr så missade jag matchen i lördags:( men vi vann med 9-0 vilket inte va helt fel. Har kört lite bilkurra i helgen och de är ju bara hur roligt som helst! skulle kunna göra de hur länge som helst, man blir aldrig less.

Har varit med Jenny i helgen också och igår va jag med Erica. Vi gick en promenix till Getberget, så nu vet jag vars de är också. Tur att jag kan den här stan! Sen gick vi förbi skolan och där va de tre småbarn och klättrade i en klätterställning och där satt en liten flicka och ropade på oss, hon hade tappat skorna stackaren, så vi kom som räddarna i nöden och hjälpte henne på med dom igen;) vilka hjältar vi är!

Har även hunnit hänga i stallet i helgen, värsta hästtjejen har man gått och blivit igen, eller hur va de nu? Funkar väl att vara där nån gång nu och då, men hästar är inget för mig! Då va de sagt också.

Nu ska jag göra nått vettigt av dagen och inte bara sitta här och dega. Ha de så bra!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar