10 september 2010

Fullbokad!

Vet inte när jag ska hinna göra allt jag vill göra och än mindre när jag ska hinna varva ner? Idag har jag och Jessica bokat resan till Göteborg och då blir de en massa shopping:) Men de är tyvärr ett bra tag kvar.... den 29 november bär de av.

Har därför bläddrat en hel del i min almanacka och jag är verkligen fullbokad! finns inte en tom dag! Har räknat ut att jag jobbar 26 av septembers 30 dagar. Vilket betyder att jag är ledig 4 hela dagar och idag förbrukar jag min 2:a lediga dag denna månad:( Jag kommer gå in i väggen! Hur har dom tänkt att man ska kunna jobba heltid på detta ställe om jag jobbar 88% nu?? när är man då ledig?

Kan också meddela att det enbart är 105 dagar kvar till julafton vilket innebär att det är 112 dagar kvar av året och ca. en månad kvar innan första snön kommer! Ja tiden går fort kan jag lova.

Och sen är det någon? (erica och jenny?) som har roat sig med att skriva in lite saker i min fullbokade almanacka jag kan bjuda på några exempel:
2/12 2010 -Madde blir gravid;)
5/12 2010 -Madde och Mustafa 4 månader!!<3<3<3
5/12 2010 -kl.15.00 Möte med Bert Karlsson!
25/1 2011 -Madde föder en neger!

Hahaha ja nån är de som har haft kul i alla fall? Tack och lov är inget av de där sant:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar