27 september 2010

Som fisken i vattnet!

Helgen passerade med en massa jobb, myskväll, lite sömn, ny mobil, enormt träningssug och kyligt väder:)

Nu är de en ny vecka och nya tag som gäller:) Har jobbat idag (för ovanlighetens skull?) och jag kände mig väldigt maffig när jag körde omkring i jourläkarnas bil;) haha alla bara stirrar när man kör förbi! Härlig känsla, man kanske skulle satsa på att bli läkare för att få lite status;) nej, de är nog inget för mig. Jag nöjer mig med att sno bilen lite nu och då:)

Kvällen har spenderats på edda med sandra och jag kom fram till att jag saknar simningen otroligt mycke! har inte gjort de tidigare, men de är nog nått av de bästa som jag har gjort med mitt liv -att simma har gett mig så mycke och när jag såg hur kompisarna som man varit på otaliga träningar och träningsläger med simma fram och tillbaka som några idioter medan man själv plaskar runt och leker får mig att undra varför jag slutade:( att simma va mitt liv! de är ju de jag tycker om att göra simma fram och tillbaka som en idiot utan att komma nån stans! bara släppa alla tankar och hamna i en helt annan värld!:) Ja jag skulle kunna bli hur djup som helst.... simningen kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta<3

Men jag kom fram till en sak till också med hjälp av sandra och de är att vi ska börja med t-box :) kommer bli kanon jag behöver röra på mig. Utan träning blir jag helt enkelt en annan människa och kan inte göra nått.... -jag blir deprimerad om jag inte tränar! haha ja eller nått sånt? vet inte vad, men de är de närmaste jag kan komma. Nog för att jag inte är nån träningsnarkoman som jag va för fem år sen, men några gånger i veckan måste jag få göra av med lite energi annars funkar inte jag.

Nu blir de soffan och hinka i sig vatten, är törstig som bara den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar