02 september 2010

"Kan jag få din autograf"

Träning träning träning.... kvällen har bestått av träning! Började med att tillsammans med Lisa, Alice och Paulina att träna flickor -01 och de va riktigt kul faktiskt=) Haha en del roliga citat kan jag ju dela med mig av.
"Du är min nya idol"
"Har du en penna?
-Näe
-Synd annars skulle jag ta din autograf"
"Du är så snygg!"
" Helt otroligt att du är så gammal"


Hahaha ja de va knappt man kunde hålla sig för skratt. . . Lisa fick sin egen lilla fan club också! Haha ja de är grejer de!Sen efter de så blev de träning för oss och de känns att man fortfarande är lite halvkrasslig men lyckades hänga med hela träningen idag och de är ju ändå ett tecken på att de börjar gå mot de bättre! Har spenderat totalt 3 timmar på fotbollsplan idag efter att ha jobbat natt och sen sovit knappt 5 timmar så de dröjer nog inte länge innan jag ligger klubbad i sängen, tror jag skippar soffan ikväll, lika bra att lägga sig direkt i sängen så slipper de bli så jobbigt. För dom där få stegen från soffan till sängen är så oerhört jobbiga att ta! Upp imorgon halv sex så jag säger -God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar